Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de knop “In winkelwagen” om je artikel naar keuze in je winkelwagen te plaatsen. Je vind de winkelwagen bovenaan de pagina onder het menu. Klik hierop om de artikelen in De winkelwagen te bekijken. Kies voor “verder winkelen” om meer artikelen in De winkelwagen te plaatsen. Klaar met winkelen? klik op de knop “Bestelling afronden” en doorloop de stappen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving.
Cadeaubon of Kortingscode: heb je een cadeaubon of kortingscode gekregen? Vul bij stap 1 in het bestelproces de code van de cadeaubon in bij het veld "kortingscode', klik vervolgens op "bereken korting". Als er daarna nog een bedrag openstaat, kies je voor een aanvullende betaalwijze. Je moet je cadeaubon in één keer besteden, je krijgt geen wisselgeld.

Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jou opgegeven adres. 

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland: De verzendkosten voor alle bestellingen die door de brievenbus passen zijn €3,99. Voor pakketpost is dit €4,95. Bestellingen van meer dan €75,- worden gratis verstuurd.

Levertijd en verzendkosten buitenland:
België & Duitsland: De verzendkosten voor alle bestellingen zijn €5,95. Bestellingen van meer dan €85,- worden gratis verstuurd.

Voor de overige landen in Europa zijn de verzendkosten €14,50

Afhalen van je bestelling is gratis.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op een Nederlands of Belgisch adres te laten bezorgen, sturen wij je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling eenvoudig online kunt volgen.

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen?

Ja, het is mogelijk je bestelling af te halen in Assen. Plaats hiervoor je bestelling via onze webshop en kies vervolgens bij overzicht van je winkelwagen onder het kopje 'betaalwijze' de optie: 'Betalen bij afhalen',
Je ontvangt een e-mail dat je bestelling klaar ligt, Je kunt hierop reageren wanneer je deze graag wil komen ophalen door te mailen of bellen. 

Adresgegevens:
GADELOOS
Troelstralaan 101
9402 BA Assen
Telefoonnummer: 06 15 490 360

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je je bestelling op werkdagen voor 14:00 plaatst en betaalt, wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden, maar in ieder geval binnen 48 uur. Zendingen via PostNL hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen). 

Een bestelling die je wilt afhalen zal binnen 1 werkdag klaarliggen, mits alles op voorraad is. Je ontvangt hierover een afhaalbericht. 

Kan ik een artikel retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen van het product naar ons zijn voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.

Waar kan ik een vraag stellen over een artikel?

Voor vragen, suggesties of klachten vragen wij je het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kan ik een cadeaubon voor de webshop gebruiken?

Gadeloos Cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden.

Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet, wat moet ik doen?

Wat vervelend, stuur even een e-mail naar info@Gadeloos.nl en we kijken graag met je mee.
De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend.

Accepteren jullie ook vvv bonnen?

Het is niet mogelijk om je webshop aankoop met VVV bonnen te betalen.

Hebben jullie ook een winkel?

We hebben geen winkel.

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Ondanks dat wij ons inspannen om de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Stuur een mail naar info@gadeloos.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht en eventueel een foto. We streven ernaAR klachten binnen een week op te lossen.